Kanske något för Herta

Herta surfade in på Tradera i kväll innan sängdags. Tittade in på avdelningen begagnade väskor och hittade denna. Precis en sådan skulle passa Herta så bra. Det vet hon säkert. Tyvärr är auktionen uppe i 760:- just nu och det är dryga 17 timmar kvar att buda.
Herta tänker inte bjuda på denna vara vid denna timme och förresten inte någon annan timme helller.
Eller varför inte en "ny" portfölj till jobbet för lappe och lite blandt. 170:- just nu men nio dagar kvar. Nu har ju Herta lite portföljtjosanväskor så detta blir nog inte aktuellt heller.
En sån här väska hade Herta hela studietiden igenom. Tror den finns kvar på vinden någonstans. Rejält vintage i så fall om den finns kvar. 190 kronor just nu på Tradera och nio dagar kvar.
Nu har jag kollat lite, drömt lite. Nu är det sovdags.

Kommentarer
Postat av: Jess

Den röda var ju jättesnygg, men inte priset...

Hoppas du hittar en snygg till bra pris!

2011-03-25 @ 07:46:40
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Anonym

Situationen fn är väldigt praktisk. Herta behöver ingen väska utan surfar bara runt.

2011-03-25 @ 16:06:16
Postat av: Inga Magnusson

Jag har aldrig vågat handla på Tradera, fast jag skulle vilja testa någon gång med något billigt för att lära mig hur det funkar liksom.

2011-03-26 @ 01:01:46
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0