Brian Holland har hört av sig.

Nu har jag fått detta galna mail idag:
Good day.
I am interested in discussing a viable project with you directly or your organisation. My name is Brian Holland
and I would appreciate a response to this message. I cannot divulge more information until I am certain you got
this. Please respond to my private email ([email protected]), as I can assure you it would be to our mutual
benefit.
Thanks.

Undrar vad detta är för projekt? Kan det vara något spännande? Kanske kan det innebära ytterligare ekonomiska förbättningar och utvecklingsmöjligheter?
Ash  vad trist jag är som inte nappar och hör av mig till Brian. Jag fortsätter mitt vanliga jag jag...Alldeles nyss fick jag ett annat erbjudande fast då gällde det pengar, mycket pengar. Tänk jag skippar och deletar den inbjudan också.

Att folk orkar hålla på och mailbompa oss med en massa skit!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0