Inga har testat den mörka.

Inga har testat den nya mörka Alladinchokladen som jag har skrivit om tidigare i denna blogg. Hon var inte nöjd med innehållet, däremot kartongen. Kartongen har jag fått ett par utlåtanden om där människor inte varit nöjda. Men ovan nämnda Inga var helnöjd. Med kartongen alltså. I övrigt var hon tveksam. Jag citerar ett urdrag ur hennes test: "Mest hade jag hoppats på ett rejält antal körsbär i likör. Men besvikelsen blev stor; inte en enda! Några gamla godingar fanns med men annars var smaken på det mesta lite fadd och intetsägande, påminde om salva när man tuggar"

Det känns ganska bra att Inga har testat den mörka nya asken så att jag inte behöver sätta i mig en låda bara för att få veta. Detta kan vara ett problem när det kommer nya smaker. Vi får också hoppas att i inte får någon kartong i Juletid av denna sort.

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Ha ha.. kul med länk till mitt snaskande! Nu hade jag ju lite hjälp med ätandet också då, men jag står för att det inte var särskilt gott, det som jag fick i mig. Och som sagt frånvaron av körsbär i likör var ett trauma.

2011-11-09 @ 20:15:12
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Nu blir det värre och värre! ;-) Jag har hunnit gå vidare i blogginläggen så när man följer länken till min blogg här ovan hamnar man på mitt inlägg om eventuell björnbajs!!! Men det var inte det jag testade, fast färgen drar åt samma håll!

2011-11-09 @ 20:16:56
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: anne

Så bra att få den avfärdad! Själv köper jag helst Paradis! Vill bara ha de ljusa. :)

2011-11-09 @ 20:19:53
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Selma

Va!?! Inga körsbär i sprit?!? Det är ju de man fått tugga så många av som morsa att man börjat gilla dem.

2011-11-10 @ 08:35:03
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hua säger Herta.

2011-11-10 @ 10:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0