Återvinning eller gymet?

img_0509 (MMS)

Idag var jag på väg till gymet efter jobbet. Det är ett tag sedan jag var där nu. Alldeles innan jag skulle parkera så ändrar jag mig snabbt för att istället åka hem och packa bilen full med skräp för vidare färd till återvinningen. Hur kan det komma sig att det finns så mycket skräp och att det hela tiden dyker upp nytt. Det mest nostalgiska i mitt fulla billass var mina miniskidor från sjuttiotalet som någon kört lite hårt med, eller om plasten började bli dålig, under de senaste åren. i varje fall finns de inte hemma hos oss mer.


Kommentarer
Postat av: Selma

Visst är det märkligt, man tycker att man har slängt samma saker fler gånger.

2011-10-14 @ 17:12:20
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: skogsnuvan

Ja visst är det konstigt. Hos mig är det inte så underligt för jag har så svårt att slänga riktiga saker. Det är därför jag funderar på att ha loppis riktigt billigt så kanske någon kan ha nytta av sånt som jag inte behöver

2011-10-14 @ 22:12:58
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: Inga Magnusson

Det är ju fullkomligt makalöst att man kan samla på sig så mycket som är totalt onödigt! Ordning på Dig som tar itu med Ditt. I vårt garage hänger just ett par såna där plastskidor, jag känner igen dem!

2011-10-15 @ 05:06:36
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inga: Man får inte slänga ett par plastskidor av den där tjocka plasten från 70-talet. Det är väl därför Ni har Era skidor kvar. Mina hade lånats inom familjen och gått sönder. Frid över deras minne.

2011-10-15 @ 09:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0