Omgjort inlägg från i torsdags kväll.

Nu ligger jag här i min liggvagnskup'e tillsammans med 5 andra damer i varierande åldrar. Jag hoppas att jag inte ramlar ur min bädd och att sömnen kommer snart. Vi var sex damer i hytten. Tre stycken verkade att vara i glad och möjlighetsfull pensionärstillvaro. De hade varit uppe och fjällvandrat och införskaffat sig nya t-shirts ( är det ålderstecken att skriva så) med bl a  texten BLÅHAMRA. Jag förstår verkligen kultvärdet i detta namn.
Jag hoppas att det skall gå lätt att somna. Vi har tio mil till Östersund och sträckan är relativt rak utan för många svängar varför vi nog kan somna. Att försöka sig på detta på väg från Stockholm är inte lika lätt. En person skall av i Gävle. Hon skall upp och hoppa 04.00. Hoppas att vi andra då kommer att sova helt ovetande vidare.
Ps Det var lite svårt med en bild då vi var så många i hytten.

Kommentarer
Postat av: Selma

Märkligt nog sover man ju för det mesta i alla fall lite på nattåg. Det känns inte som om det ska gå.

2011-09-17 @ 08:01:56
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Suss

Bilden såg lite skum ut, men jag förstår att det var allt annat än optimala förhållanden därinne - för fotografering alltså. Jag sover också dåligt på nattåg!

2011-09-17 @ 22:38:58
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0