Vad vore "sjuk-hemma" utan Falcon Crest?

Här har jag varit sjuk och hemma i flera dagar utan något roligt alls. Ni vet så där trist och klen att ingen bok orkas läsas. Jag har sovit i sängen eller suttit i en fåtölj som ett mähä ( eller stavas det mehä?) utan att orka någonting alls. Televisionen har varit trist och tråkig. Jag kan nu allt om Air bra och visst det kanske vore något för mej men 499:- för en st och man måste köpa tre åt gången så det skippar vi. Jag är också uppdaterad på senaste träningsredskapet. En konstig grej där man skall föra höfterna åt höger och vänster i en som det ser ut väldigt obehaglig rörelse. Undrar hur länge folk orkar hållar på som beställer ett sådant? Jag har också zappat runt bland de kanaler vi har, har sett utländska inredningprogram och program om folk som letar hus utomlands samt vad man kan göra om man har en gammal herrgårdsliknande byggnad på något tjusigt ställe men där ingen har gjort något på många år. Jag har slötittat på allt men inte varit speciellt road. Inte förrän idag och idag skall jag försöka gå och jobba på em, en uppgift som nog är förbehållet mej att utföra. Jo men vad ser jag idag på fm på televisionen. Jo mitt gamla favvoprogram från 70-talet, Falcon Crest. Kom in mitt i ett avsnitt där den unge mannen till vänster i bild håller på att förfrysa ute i vildmarken, under en utflykt med hästarna. Å vad jag minns att jag tyckte att han var snygg. Tror jag skall kolla upp när avsnitten går och försöka spela in dem framledes. Här skall inget missas av gammal kult, eller?

Kommentarer
Postat av: Selma

Ja jösses. Vad mycket gammalt jox det går på tv på dagarna.

2011-09-07 @ 14:42:12
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Inga Magnusson

Käre värld, finns det kvar Falcon Crest?

2011-09-07 @ 20:20:43
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: anne

Jasså.. Jag gillade Lorenzo Lamas jag!

2011-09-07 @ 20:36:17
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0