Nya skor att ha på jobbet.

Inser att jag inte kan ha mina nya gympadojor varje dag på jobbet. Kanske håller ni med, ni som vet vad jag jobbar med. Behöver något annat också men har inte kommit till skott att leta, sommarrea och allt. I Stockhollm när jag var där häromdagen hittades ingenting alls. Hade ett ärende i en av lilla småstadens gallerior och klev in på gallerians skoaffär och kollade, bara för att sådär ni vet.

Hittade dessa som satt bra, som är täckta fram vilket kan passa sig, tror jag och som sitter skönt när man går och kanske står också. Halva priset dessutom vilket passar Hertas skokassa.
 
Hittade lite annat ockå som kan inkluderas i sk höstshopping dvs inköp att användas under hösten. Vadå undrar ni? Ja kanske att jag berättar lite om det senare. Där levde jag ut nåt jag ville ha kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: anne

Tuffa skor! De blir perfekta på jobbet!

Du får gärna avslöja vad det är för hemliga drömmar du levt ut! ;)

Svar: Kommer tid, kommer råd. Ash jag var inne på ett ställe på stan. Skulle egentligen byta en grej på Claes Ohlsson men passade på att shoppa loss lite. Skorna och lite annat när jag ändå var där, det var rea och också hade det kommit in lite nytt i färger som jag gillar, kanske inte alla gör det :)
Herta bloggar

2012-08-12 @ 19:18:38
URL: http://annnne.blogg.se
Postat av: Mia

Snygga är de! Duger säkert på jobbet...

Svar: Tror det. Första dagen idag. Kändes bra men kändes lite...
Herta bloggar

2012-08-13 @ 10:54:28
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0