Mjukisbrallor för äldre herrar

 
 
 
Kan nämna att jag har ägnar eftermiddagen till att scanna av resterande herrekiperingsbutiker för att hitta byxor till min äldre släkting. Mannen ifråga har haft en stor stroke och personalen vid det äldreboende där han nu bor måste ha byxor, han själv också förresten, vilka kan tas på och av utan för mycket krångel.. För mig självklart men inte för de butiker där jag försöker inhandla dessa är det självklart att sådant borde finnas. Är man dam så finns det snygga byxor med resårer vilket min släkting måste ha. Är man herre så finns det inte snygga byxor med resår. Ja möjligtvis en dyr Lapidusbyxa av finare och framförallt dyrare snitt vilken jag valde bort. I övrigt så är alla herrar hänvisade till mjukisbyxor...vilka säkert kommer att få typiska knän så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0