Lite längre tid med mannen

Vi har äntligen kommit iväg och hem. Dagens PW utspelade sig på en regnig Ö av en tvingande hustru som släpade ut sin man. Själva släpningen kan delvis ha berott på att hustrun ifråga somnade framför morgon Tv:n kollandes på söta katter och surströmmingsrecept. Allting har ibland sin förklaring.

Skulle ta mig en bloggkommenterarrunda men det går dåligt att kommentera. Jag tittar in, skriver kommentarer och sen så måste jag antingen logga någonstans och det inte fungerar eller så är det något annat mysko. Funkar bäst hos blogg.se, tyvärr alla bloggisar. Ge mig gärna tips och råd.

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Hos mig fungerade det i alla fall, men jag har ju blogg.se förstås. Trist när det tekniska med bloggar inte funkar.

Svar: Blogg.se är enkel att hantera. Detta som gör att man kan kommentera och meddelandena skickas åter tycker jag var en bra funktion, eller?
Herta bloggar

2012-07-20 @ 06:14:07
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Inga Magnusson

Ja, absolut bra! Det blir lättare att ha en slags dialog vid behov.

Svar: :)
Herta bloggar

2012-07-20 @ 10:10:26
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0