Sommar och gräsmattor

 
Gårdagskvällen var den där nödvändiga ni vet. Gräset växer, regnet öser ner med jämna mellanrum och solen gassar på. Vad händer? Jo gräset växer. I går klippte jag ett par gräsmattor. Vår egen och en annan. Två timmar tog det och jag vart helt slut när jag var färdig eller mera dynsur. Det var varmt, närapå kvalmigt. Men nu är det snyggt.  Växer gräset mer nu än tidigare eller? Det känns så. Eller är det så att mitt liv är mera fulltecknat att jag inte tycker mig ha tid för gräset.

Kommentarer
Postat av: annebelle

M-mm, det växer galet fort i det här vädret. Man får vara glad om man hinner klippa färdigt mellan skurarna.

Svar: :)
Herta bloggar

2012-07-13 @ 23:08:53
URL: http://annebelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0