Mello i stan!

Här i vår stad är folk som galna. Lokalblaskan talar om hysteri. Alla barn hejar på klassisarna som har minimello och i morgon eftermiddag, tror jag det var, är det tävling mellan en massa barn från de olika skolorna. De skall sjunga schlager om någon trodde något annat. I kväll är det genrep och i morgon em är det genrep matiné. Alla våra schlagerkändisar kom till stan i onsdags och har gått på röda mattan vid slottet in för att äta, mingla och festa. De bor på samma hotell som vissa andra gjorde en gång.
Imorgon kväll är det Mello och Herta och mannen har köpt biljetter. Jag menar att mannen ville gå och har köpt biljetter till Herta och honom. Det blir nog kul även om vi inte är helgalna i schlager. Bloggreportern lovar att vara med i morgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Britt

Och nästa vecka ska jag se genrepet på Globen hoppas jag. Biljett finns men det ser ut som om jag måste boka om resan.



Ha det så kul nu i det schlagergalna Nyköping!

2012-03-02 @ 20:17:53
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Inga Magnusson

Ni måste vinka, vi ska spana! Tror att vi kommer att kolla för just nu i värsta bygget har vi inget sällskapsliv alls.

2012-03-03 @ 09:55:51
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0