Att köra operationssaxen i ryggen?

Retar mig på TV4 idag, på Nyhetsmorgon Söndag eller vad det kallas. Idag med Kristin Kasperssen. Man väljer att visa ett kortare avsnitt ur Hypnotisören. En jättebra bok som säkert kommer att bli en jättebra film. Vad jag inte gillar är att man visar ett avsnitt från en sjukhuskorridor ( eller liknande) En man kommer springande. En sjukvårdspersonal kommer emot honom och tar emot honom håller honom och försöker lugna honom, utifrån sin förmåga. Han ser att hon har en vagn med sig. Han väljer att plocka ut en som jag tror operationssax och köra in den i ryggen på henne. Hon är ovetande utan fokuserar på att  hålla om honom. Säkert otroligt spännande, jag skall se filmen men men... Pä bästa sändningstid, söndag förmiddag. Bedrövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0