Varför får jag på mej mannens byxor?

Herta informerade mannen om att idag skulle hon ge sig på en garderob i vilken man inte kommer in - där står saker ända fram till dörren.

På något sätt lyckades mannen entusiasmeras av detta, lite mot sin vilja. Kontentan blev att både Herta och mannen fick fokus på mannens byxor över tid. Mannen ville rensa ut. Det provades byxor och ibland var det jeans. Vid ett tillfälle, när jeansen såg lite lagom slitna ut föreslog Herta att hon skulle prova...dem. Sagt och gjort hon tog dem på sig och inte vet jag hur det blev men jeansen satt som smäck,sköna var de också.

Hur kan detta komma sig?
Herta brukar då sannerligen inte komma i mannens jeans?

Men på satt de!


Kommentarer
Postat av: Mia

Då funderar jag över om mannens byxor varit för små tidigare och du krympt senaste tiden... eller i vilken riktning var överraskningen?

Svar: Mannen har inte gått ned i vikt. Hans jeans mm var av olika sort och satt opassande så de inte kunde användas utan olika form av plåga och obekvämbarhet. Herta har inte gått upp i vikt.
Herta bloggar

2012-10-21 @ 12:03:48
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Inga M

Ha ha.. vilket klipp! Billig shopping och på hemmaplan!

Här faller såna övertaganden på helt olika storlek, både på längden och bredden. Skitt också! Fast vi skulle behöva städa en viss persons garderob.

Svar: Sen fortsatte det hela. Hittade ett par sprillans nya byxor jag köpte i våras "på känn" som var för små, tyvärr, då.
Herta bloggar

2012-10-23 @ 09:23:06
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Suss

Bara att tacka och ta emot när det bjuds på gratis kläder så där. Här händer det aldrig tyvärr!

Svar: Precis. Kul i alla fall. Kommer att bli mina nya skönaste.
Herta bloggar

2012-10-23 @ 20:00:31
URL: http://leontina.blogg.se
Postat av: skogsnuvan

Kanske allt kutande med stegräknaren som fått dina lår och rumpa att krympa. Så bra. Då har du helt plötsligt ett par jens till. Grattis till det.
Jag har börjat dansa Zumba så nu har jag träningsvärk i hela kroppen.

Svar: Tack nu. Nu gäller det att inte äta upp sig.
Herta bloggar

2012-10-25 @ 13:54:19
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0