Kalender 2013

Så är det dags. Ny kalender skall beställas eller kanske måste beställas, för hur skall vi klara oss utan? Har av princip haft en enkel sort men blev av trevliga kollegan informerad att de flesta hade en annan sort, lite större men med plats för lappar och visitkort. Ni vet en sån där som man lägger en annan, enklare inuti. Hade en sån för länge sen. Sen har vi kalendrar hemmavid och kanske på arbetsrummet på jobbet. Tar med en hemifrån så jag håller ordning på veckorna. 

Tror att jag har följande ungefär: Kalender på jobbet typ på bilden fast inte, väggalmenacka på jobbet så jag håller iordning på veckorna, väggalmenacka hemma i köket och i arbetsrummet plus flera som inte får plats( som vi försöker avyttra (läs ge bort) Och sen har vi ju förståss kanske en kalender i telefonen?, i datorn? Nja det sista dvs i ippe har jag bara i perioder när jag har tid och lust att kolla - hur bra är detta.

Vilka kalendrar har du? Hur skulle du vilja att det ser ut?

 

 


Kommentarer
Postat av: Inga M

Fickalmanacka, bara! En som får plats i bakfickan på jeansen. Allt annat än ett bärbart extraminne är otänkbart.

Svar: :)
Herta bloggar

2012-09-19 @ 05:38:41
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: skogsnuvan

Först och främst en att ha på väggen hemma. Förut fick jag alltid tag i en med halvnakna karlar från Härjedalen men den finns inte längre. Brukar spraka till med Tantkalendern istället och det kanske passar bättre på en sån som jag. Sen vill jag ha en rätt liten att ha i handväskan med plats för adressboken som fått hänga med i många år

Svar: ja det gäller ju att hitta bra alternativ.
Herta bloggar

2012-09-19 @ 16:16:53
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0