Sommar och sol

Kanske inte riktigt. Nu var det länge sedan jag var inne här och skrev. Tiden har ändrats mycket med sociala medier sedan jag var här sist. Roar mig på annat sätt på nätet, bla Instagram som är enkelt och kul och där vi delar bilder och det går snabbt att lägga ut. vad har häntsen sist då. Jo massor. Bl a har denna soffa kommit över mig. Skall vara en antik historia har man sagt mig men hur avyttrar man en sådan.
 
 
Soffan är en historia från förra sekelskiftet i stilen nyrenässans. Armstöden med lejon på kallas lejonmakaroner har man sagt mej. Vet någon hur man säljer en sådan. Jag har inte plats för två soffor i sammanhanget.
 
 
Vi får se om vi ses igen, kanske, jag blev lite sugen när jag läste några gamla bloggvänner och vad de har haft för sig.
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Det ena sociala mediet behöver ju inte utesluta det andra... ;-) Välkommen tillbaka!

Hur man säljer en antik soffa...jag har ingen aning. Om jag hade haft den i min ägo, hur hade jag gjort!? Jag vet inte!! Kanske sökt om det finns någon affär i min stad eller någon annanstans som säljer antikviteter... Tyvärr inga tips från mig.

2014-06-25 @ 09:59:23
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Inga M

Blocket kanske funkar att sälja på och det är inte dyrt att annonsera där. Roligt att du finns på blogg igen. Jag stannar nog vid min blogg och länkar den till Facebook. Det blir lagom för min del.

Svar: Har en soffa ute där just nu ? Tveksam till ev napp. Den ligger på Traderian också :)
Herta bloggar

2014-06-30 @ 07:17:16
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0