Löttorpsrundan

Nu i em har vi som tidigare nämnts införskaffat en tjock trämoj för att kunna byta ut en stolpe. Visst är det kul att traska runt på bygghandlarbutiker. Jag menar nu kanske inte bara i brädgården men det brukar ju finnas en butik bredvid med rejält med järnhandlarsortiment. Jag vet inte vad det är som gör att många tjejer gillar dessa butiker oavsett vi handlar eller inte. LIka dant med reklamen när katalogerna från Järnhandlarbutikerna kommer. Nog fördjupar vi oss i dem! Där finns mycket kul, många bra att ha saker om man nu hade råd och plats i förrådet.
Efter detta tog vi en shoppingrunda i Löttorps småbutiker förutom ICA då, mat fanns hemma i stugan. Tänk man måste vara i form och ha en dagsform som gillar shopping i småbutiker med alltmöjligt nödvändigt måste i ett välsorterat hem. Ingen av oss fann detta nöjsamt men vi tog oss igenom och snabbt därefter shoppade vi loss på glass på ortens enda glass och fikaställe. Tänk många matställen, nattöppna sådana fanns det men bara ett fik. Har vi slutat köpa kaffe?
Imorgon skall det vara marknad i Löttorp. Då är vi förmodligen inte där.
Då är jag på ett frukostmöte och lyssnar på Johan Theorin inte så långt härifrån. På vägen hem från detta tänker jag shoppa loss på lite rökt firre till lunch. Bli inte hungriga nu bara för att jag berättar det.

Kommentarer
Postat av: Selma

Vad blogg.se beter sig skumt idag. På bloglovin ser jag att du lagt ut ett nakenfoto men inte får jag titta ordentligt på den stilige inte.

2010-08-03 @ 09:06:57
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ash jag tog bort det. Jag gjorde ett plojinlägg då Du skrev hur besökssiffrorna ökade om man la in något naket. Jag la in en bild på en katt utan kläder.

2010-08-03 @ 10:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0