Heja Selma, jag tog Din bild.

Som sagt är jag just nu resandes i Östra Jämtland. Ja resandes och resandes kanske man inte kan säga men jag befinner mig nu i dessa delar av Jämtland i alla fall.Här har Selma varit har hon berättat. Placet är ett Hotell i Kälarne i Jämtland. Här åt vi dagens lunch. Nej förresten vi ville inte ha Tacos med alla tillbehör så vi tog Kycklingfilé med ris och grönsaker & svamp.Jättegott var det.
Lite Närmare, Selma.
Här händer det tydligen en del. Jack Vresvijk är väl inte helt fel men vi har farit härifrån då.
Och här har vi Kycklingfiléen.
Dessa bilder är till Selma, ovan.Nästa bild här nedan också.
Vi kom lite sent, till lunchen idag,därav allt folket borta. Många var det i varje fall när vi kom. Inte ville jag ta någon bild då heller, kan man väl inte.
Dags att dra sig tillbaka...Nähej jag skojade bara. Vi går förståss.

Kommentarer
Postat av: Selma

Kälarne minsann. Tänk så mycket jag varit i de trakterna och så lite jag varit i själva Kälarne.

2012-01-13 @ 22:41:40
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Inga Magnusson

Lyllos Dig som får ha snö!

2012-01-14 @ 11:07:40
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0