Johan Theorins nya

 
 
 
 
 
 
 
 
Idag när vi var in till staden på Ön så hoppade Herta in på ortens bokhandel. I fönstret annonserade man om  Johan Theorins nyaste bok " På stort alvar", en samling noveller av äldre och nyare slag. Samtidigt var hon tvungen att plocka på sig Sankta Psyko bara för att författaren var densamma. Herta frågade bokhandlaren om den fjärde boken i den samling med böcker som Theorin har utgivit. Han svarade att han pratat med Johan Theorin flera gånger om och när boken kommer men inte fått något ordentligt svar. Herta håller koll. Hon ämnar läsa den boken med, om den kommer... Förresten har du läst någon av böckerna ovan?
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag läser också Johan Theorins böcker med glädje. Här i Gbg har jag med mig just Sankta Psyko, tar nog med mig den ut på min promenad idag i ett sommarhärligt Gbg. Kanske sätter jag mig på en bänk någonstans och läser.

Svar: Jag håller just nu på med Sankta psyko. Kunde börja i natt men jag ville inte...
Herta bloggar

2012-07-22 @ 10:47:14
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0