Aprilväder





Varför kan inte denna bok dyka upp på Tradera? Jag vill veta hur det går för Clinton? Jag vill veta om han följer med in till stan. Jag blev så bekymrad över slutet på den förra boken ( vars titel jag just nu har glömt)  Jag tillskrev Viveca Lärn i ärendet men hon visste inte om Clinton följde med ( svarade hon i ett mail till mej)  Men hon trodde det. Nu vill jag läsa fortsättningen...dyker den inte upp snart tar jag mitt presentkort som jag har haft ligande härhemma länge nog och använder det till denna bok.

Kommentarer
Postat av: Tanten

Ibland måste man bara få veta fort hur det går. Hade jag dessutom ett presentkort gissar jag att det skulle bli omsatt i en bok ganska omgående.

2008-12-17 @ 19:37:34
URL: http://plasttanten.blogg.
Postat av: britten

å jag var tvungen att gå ner i källaren och titta om jag ite hade den därmen ...icke..synd..annars skulle du fått den..kram

2008-12-17 @ 20:24:08
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0