Har jag snöat in i värmen?




Dagens arbetslunch blev även denna dag bakad potatis. Jag kan verkligen rekommendera denna lunch om Du vill ha en REJÄL måltid. Känns som om detta var skagenröra för 5-6 personer om Du köpt det hos fiskarn på Torget hemma i stan. Färsk alldeles nytillverkad Skagen med färska nyskalade räkor.

Jag kan verkligen rekommendera denna rätt på detta ställe. Ett villkor finns dock. Du måste åka till Bus-fabriken i Södertälje för att äta detta.

Sen kan man ju fundera kring fenomenet huruvida jag har snöat in på Skagenröra. Svaret var lätt. Övriga rätter var mestadels olika friterade saker med bokstavspommes och det ville jag inte ha.

Kommentarer
Postat av: anne

Aha! Det är där du varit idag!

2010-07-01 @ 23:04:48
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rätt gissat.

2010-07-01 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0