Cappuccino med kolsyra.

Pga vattenläckan och att vi inte får dricka vattnet ännu här i vår stad så laddar vi kaffebrygaren med mineralvatten. Alternativt vatten utan kolsyra om man har det hemma. Ni som läst mitt inlägg om detta vet förståss varför jag inte har sådant vatten fn. Ibland kokar vi vattnet men igår kväll var vårt vattnet faktiskt brunt, igen så jag avvaktar. Här tas inga risker.
I varje fall så laddade jag för morgon kaffe efter rundan och frukosten. Jag har ännu inte lagt i någon mjölk. Men oj vad det skummade i alla fall och lite ser det ju ut som om mjölken är med.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Inte är det roligt med vattenproblem men du kan verkligen lätta på tillvarons svårigheter ... ha ha mineralvatten til cappuccinon, kanske riktigt uppiggande till frukost? Men det är väl som Kajsa Varg sa man tager vad man haver.

2011-08-14 @ 19:15:56
URL: http://livsglimtar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0