Det var regnets fel.

Inte vet jag hur det kunde bli såhär. Efter lunchen behövde jag shoppa loss på lite nödvändigheter. Det var kallt, jeansjackan låg i bilen och Herta frös. Det var jättekallt i butiken, inte kallare än vanligt men kallt. Det regnade ute. Det spöregnade ute. Herta hade handlat nödvändigheter...grönsaker av olika sort, mjölk, youghurt, margarin, jäst av olika sort, keso, frukt och lite annat. Jag vet inte hur det blev men jag gjorde en bedömning att vi behövde tre av sorten på bilden ovan. Vi behövde med smak av hallon, blåbär och banan.  Så nu har vi det. Vi har dock inte påbörjat provsmakningen. Herta inhandlade en annan produkt också som inte heller var planerad.
Så konstigt det blev. Det regnade. Vilken knäpp ursäkt. I varje fall har vi inte påbörjat denna ätprocess heller. Men detta ovan håller sig säkert några dagar.

Kommentarer
Postat av: Selma

Det kan nog hålla sig om man inte öppnar. Det är någonstans där det blir dumt för mig. Jag öppnar.

2011-08-20 @ 11:19:15
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Inga Magnusson

Hmm det ser smarrigt ut, bara att kalasa på!

2011-08-21 @ 07:57:57
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0