Gamla väskor och annat kul.

Mannen kickoffar ikväll. Härhemma går jag och har det riktigt skönt. Eller hade, innan jag gav mig in på vinden. Vi har såna där gamla vindar som är på sidorna på övervåningens båda sidor längs med liksom, med snedtak och med en lampa som inte lyser hela vägen. I perioder så har vi riktigt välstädat. Fn har vi dock ej en sådan period. Men vi planerar...
Nu har jag just hittat något som jag letat länge efter plus ytterligare några saker som jag inte visste att jag hade.

Kommentarer
Postat av: anne

Större variant på kattvind kanske?



Sv. VILL du vara med på Bollywooddansen? Jag tror inte du behöver vara rädd att göra dig illa (om det är det du funderar på). Inte heller tror jag att koreografin är i klass med ett bättre 80-tals aerobicpass heller (om det är DET du oroar dig för).



Kom med bara! Jag tror det är urkul!!!'



Anna "Du är vad du äter" Skipper, satte ju någon gröngöling att testa Bollywooddans och det gick hur bra som helst!

2011-02-03 @ 06:55:42
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: skogsnuvan

Sådan klädkammare har jag också och den kallas för spökskrubben. Visst ska jag städa där och ordna någon gång men samtidigt är det lite spännande att öppna lådor som döljer de mest gamla och spännande kläder och grejor. Så länge man har plats så va då..... ligger inte på prio nr 1. Det luktar av lavendel och gamla malkulor en doft från barndomens land

2011-02-03 @ 10:26:44
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0