Kunderna är viktigast!

 
Hade ett ärende till apoteket häromdagen. Den sorts medikament som jag hellst ville ha av aktuell sort ville det gamla vanliga apoteket inte ta hem. Kostar lika mycket men de har ingen lust av någon anledning. Kanske de satsar all tid på renovering i fiffiga pastellfärger i stället. Nåväl jag struntade i dem när jag fått mitt recept utan gick vidare direkt till Morris längst ner på Storgatan. Där fanns det jag ville ha och titta på bilden vad de hade som jag fick trycka på när jag gick ut därifrån. Gissa vilken knapp jag valde?

Kommentarer
Postat av: Inga M

Snabb utvärdering! Annars kan man bli trött på alla som vill ha ingående intervju och analys per telefon. Ibland börjar ett samtal till något företag / myndighet med inbjudan till ett utvärderande samtal efteråt. Jag vill inte längre använda min tid till sånt och tackar nej.

Svar: Håller med.
Herta bloggar

2012-10-14 @ 05:56:32
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: annebelle

Trött på pasteller och trötta apotek.

2012-10-21 @ 22:57:38
URL: http://annebelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0