Herta tittar in och tillbaka igen.

 
Herta har liksom avprioriterat bloggen ganska länge nu. Tappade lusten, ville göra andra saker och kände samtidigt att skall jag få besökare till bloggen måste jag ligga i, surfa runt, läsa och kommentera. Hinner inte med detta jämt. Jobbar mycket med dator på jobbet nu och vill koppla bort när jag kommer hem. Telefonens möjligheter att blogga men svårare att läsa och kommentera gör att man ibland läser andras bloggar men kommenterar inte för det är så krångligt. Då får man ju inga läsare heller och lite av det roliga försvinner. Jag har också provat mig fram med Instagram vilket också är kul. Men ok lite bilder kan ni få. Bilden ovan är tagen vid ett av sommarens få badtillfällen.
 
 
Sommaren har i stort och mycket handlat om gräsklippning, i långa lass och många dagar.
 
 
Vi har firar sonen lite för tidigt. Om detta kanske jag återkommer till, senare.
 
 
Och Herta har också målat trädgårdsmöbler, ett par grupper.
 
Plus en hel del annat som har hunnits med.
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga M

Snygg blå färg på trädgårdsmöblerna! Klassiker! Och sen tycker jag inte att bloggen måste bli ett tvång. Jag läser och kommenterar hos dem som läser och kommenterar hos mig, så enkelt är det.

2013-08-05 @ 04:26:42
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Freedomtravel

Häftig bild med gräset och det röda huset!

Svar: Svensk sommar
Herta bloggar

2013-08-05 @ 06:55:35
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Skogsnuvan

Jag ser att många av mina bloggvänner har slutat blogga och gått över till facebook istället men jag försöker att fortsätta mest av allt för min egen skull och för att jag använder bloggen istället för dagbok som jag alltid skrev förut. Fina bilder. Själv ska jag tjära taket på bastun idag och gruvar mig lite för det söliga jobbet och för att kliva på stegar

Svar: Jag slutar nog inte. Men jag sitter inte så ofta vid datorn, hemmavid.
Herta bloggar

2013-08-05 @ 09:12:59
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: Suss

Kul att se dig igen Herta och att den där maskliknande bilden inte ligger kvar när man snabbkollar om du varit inne och skrivit något. Bloggen ska vara rolig, inte ett tvång. När jag har mycket på jobbet släpper jag bloggandet och om knappt 1 vecka börjar mitt jobbliv igen, då kanske jag avbloggiserad. Jag kollar dig oregelbundet och har du skrivit så läser jag.
Önskar att jag hade den trädgårdsmöbeln......!

Svar: Hinner inte med datorn så mycket. Kan bara kommentera där.
Herta bloggar

2013-08-05 @ 11:13:26
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0