Jack Russel



Jag fick alldeles nyss en kommentar i bloggen från Anne som funderar kring Simon & Tomas hundar och vilken ras. Jag vill därför kopiera in det brevsvar som jag fick från Tomas då jag skrev till TV3 och fick svar. Min fundering gällde då Albert. Vi saknade honom i rutan och fick istället se de nya små hundarna.

Jag fick detta brevsvar:

" Hej och tack för ditt mail. Dessvärre så dog Albert för ett tag sedan, hjärtat och de nya hundarna är av samma ras, Jack Russel och är 8 månader gamla och bröder. Ena heter Percy och andre Pooter (som betyder att man typ, rotar och påtar runt mycket) Det kommer en presentation av dom snart i programmet och de kommer att ha lite hyss för sig redan nästa vecka...


Mvh Tomas "


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ett riktigt fan alltså! Så roligt med ett eget mail!



Då har jag koll på vovvarna.



Sov gott.

2008-12-07 @ 22:13:42
Postat av: vivan

Hej Herta!

Du har en utmaning att hämta hos mig!

Kramilikram!

2008-12-08 @ 14:10:31
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0