Onsdagskväll och tre arbetsdagar kvar.



Kom hem sent ikväll också, den tredje sena kvällen denna veckan. Det börjar kännas och om det inte varit akut så skulle jag vara hemma och baka ikväll vilket jag först planerat. Skulle köpa saffran idag...och baka ikväll. Springer in på Hemköp på lunchen. Plockar på mej bakmargarin, två paket jäst, kesella och sen springer jag till kassan - där finns saffran. Träffar en kollega och vi konstaterar att det snart är jul. Väl färdigbetald så hade jag glömt saffran, typiskt. Hann inte vänta på att kassörskan skulle expediera färdigt.  Kollegan frågar mig om jag skall vara ledig något i jul(!) 
 Det blev därför inget bak ikväll heller. Några arbetskvällar till men på lördag eller söndag då kanske....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0