Tomtenatta

Så har vi köpmännens kväll i stan igen. Ok då lite trevligt är det, det finns lite annat att göra än att handla.


  


På torget träffar jag en arbetskollega och vi pratar kring ett viktigt aktuellet ämne. . En kollega hoppar fram och säger att nu skall vi sjunga ! Men vilka är nu dessa personer. Den person jag pratade med hade en teori. Jag ställer därför frågan till närboende i området som läser bloggen. Vilken kör är detta?



Kommer Ni på det så lämna lösningen i kommentarerna.

Ps. Vet Ni om att om man tar svängen förbi gymet och cyklar i en timma så är det 12000 steg.

Kommentarer
Postat av: anne

Jag vet inte vad körerna heter i stan...Bara Baltic Harmony. Kan det vara Baltic Harmony? Eller är inte deras körledare en kvinna...?

2008-12-10 @ 13:04:51
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0