Vi tappar lite allt möjligt...



Så är vi inne på dag två i vår stegräknartävling på jobbet. Varför skall man jobba så mycket, hela dagen och alla kvällar...när skall man hinna gå?
Vi skulle kanske ha en tävling i att jobba mest? Nej skojar bara, det skall vi absolut inte ha.

Det är inte kul här runtomkring idag. Företag varslar personal lite här och där. Nu har vi hört om flera industrier här i stan och varslen ligger nära. Av någon konstig anledning kommer varsel ofta lagom till jul och till sommarsemestern. Wedholms AB, Näfveqvarns bruk, Swenox, Saab Nyge Aero,  Abece...vad kommer härnäst för det tror jag att vi kan vara säkra på att det kommer.



Nu går jag inte mer för idag....

Kommentarer
Postat av: annebelle

Usch ja, det är ledsamma tider med alla varsel. Jag har inte hunnit gå så mycket den här vändan av tävlingen, vi hade den förra året och då gick jag jättemycket.

2008-12-03 @ 07:05:08
URL: http://annebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0