Jag hänger på och följer många andra bloggar ikväll och utmanar alla 40+ att lägga ut kvällens outfit! Även 40- kan hänga på, men de brukar ju lägga ut outfit lite då och då...


Nyss hemkommen från jobbet. Denna dag har sett ut så här.

Vinröd-ljungrandig tshirt inköpt på MQ.
Limegrön fleecejacka från Peak performance inköpt på Tradera.
Blå stuprörsjeans inköpta på Kapp Ahl.
Kläderna under inköpta till stöd för Hargarnas flickor samt i lilla butiken på Öster...som inte finns kvar.
Guldkors
Glasögon inköpta hos en av stadens optiker
Skor, sköna och sportvarianten inköpta hos Hälsokosten...de som har mest skor av kostarna i stan.
Armbandsur i borstad stål som jag trivs med och som är  inköpt i lilla urbutiken på Öster.

Kommentarer
Postat av: lena

Det där var en frän grej:)

Ska hänga på och göra det en annan dag ,för sitter i myskläder nu och glömt av vad jag hade på mig idag hehe!

Sovgott, kram lena.

2008-11-20 @ 23:44:54
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0