Bilder ute på internet...

Satt och gogglade lite slappt som avkoppling. Hittade våra gamla familjekissar som las ut på internet när Findus var 7 år dvs 1999 vilket idag är snart 9 år tilbaka i tiden. Findus lämnade oss för snart 4 år sedan.

Findus



Nisse

Kom hem sent ikväll pga jobb. Sitter ooch slappar med en kopp thé, igen. Telefonen ringer...det är högskoleprovsdags på lördag, vill jag inbjuda till tidsexakt lunch kanske. Självklart! Så har man det inbokat också.

Längtar efter en god roman. Just nu har jag inget på gång att läsa. Igår kväll letade jag efter något men det enda jag fann i huset var ett sen igår helt färskt nummer av senaste Biltemakatalogen(!)  Försökte fördjupa mej i olika verktyg, prylar till , cykelväskor etc men kände ingen jättelust till denna litteratur. Kanske för att jag inte behövde något.

Imorgon är en ny dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0