Cykla hela dagen


Idag har jag haft en riktig cykeldag. Jag har cyklat runt i tjänsten, på lite olika uppdrag. Vädret har varit perfekt, soligt men lite kallt. Lite nya vägar är på gång att anläggas i närheten av mitt arbete. På ett ställe håller man på att anlägga en ny väg. En lastbil stod på snedden varför inga bilar kunde passera då en grävskopa grävde och lastade upp på flaket till lastbilen. En lång kö hade bildats. Här kommer jag med min cykel och cyklar glatt förbi.






Jag är så nöjd och glad över min nya cykel. Helt plötsligt har jag växlar....och det är jättekul. Jag orkar med alla uppfartsbackar vilket känns extra bra. Tänk att jag väntat så länge på en cykel med många växlar. Varför kan man fråga sig?



Körde med cykelhandskar idag. Det var jätteskönt. Vägen var lite guppig och det gjorde ingenting alls.



Kommentarer
Postat av: britten

kan tro att det är skönt ...jag vill också cyckla.....

2009-04-28 @ 12:01:05
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Herta

Visst är det skönt. Härligt att ta cykeln ibland som alternativ till bil.

2009-04-28 @ 14:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0