Någon lusläser min blogg...


...för att komma på vem jag är. Någon tror också förmodligen att jag är en helt annan person än den jag verkligen är. Det tycker jag är lite kul. Jag har kommenterat en annan blogg av en annan person kommen från samma småstad någonstans i Sverige.I denna kommenterar gladeligen ytterligare en person vad denna blogginnehavare skriver, Jag har misstänkt länge vem vederbörandes alias är och ikväll har jag fått saken bekräftad.

Blogginnehavaren vet inte heller vem jag är men snart tror jag att hon vet. Jag har liksom avslöjat mej på ett annat sätt till ytterligare en annan person. Hon kommer säkert också att bli förvånad. Jag surfade in första gången på hennes blogg av en ren tillfällighet.

Hur är det egentligen med oss människor. Vi är på ett sätt i ett sammanhang med vissa människor och så blir det den bilden vi får om oss. Men är vi verkligen den människan? Hur väl känner vi varandra? Vad tror vi om varandra? I detta fallet har det inte funnits någon anledning till ytterligare bekantskap och vi träffas i ett sammanhang gällande en väldigt speciell situation men tanken flödar vad det gäller andra kontakter som vi har? 



Kommentarer
Postat av: Inga M

Va fint Du har fått här på Din blogg! Jag läser om Ditt möte med Anne både här hos Dig och hos henne. Kul att det föll väl ut. Jag har ibland tvekat inför att träffa bloggvänner live eftersom man inte vet om personkemin kommer att stämma. Jag har gjort det en gång och det blev bra men man kan ju aldrig veta. Ville bara önska



ETT GOTT NYTT ÅR!

2009-12-31 @ 08:33:17
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: anne

Denna lusläsande person tror i alla fall inte att du är U-B S !?!?!?!?!??! ;)

2009-12-31 @ 11:44:20
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Gott Nytt År på dig o tack för titten in till mig!

Läste om ditt möte med Anne...himlans kul att träffa bloggvänner!

Kramen!

Ragnvi

2009-12-31 @ 13:56:13
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej vem nu det är. Alla i sammanhanget gymmar på Cms.

2009-12-31 @ 13:56:45
Postat av: annebelle

Det där låter lite krypiskt! Själv har jag aldrig träffat någon bloggkompis, bara sett en! Gott nytt år!

2009-12-31 @ 19:55:02
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: bngn

Nja, lusläsning är väl möjligen lite för mycket sagt. En snabb scanning för att få nåt enkelt sammanhang och en kort bakgrund bara. Men du skriver fantastiskt bra och en lusläsning skulle iofs vara en väl investerad stund en dag när tiden hopar sig extra mycket. Men visst din identitet är inte röjd och Grävis var dessutom lite brydd att du visste att han just var så, en grävis. Jag är själv inte särskilt hemlig av mig och min signatur speglar med ruskig precision mitt vardagliga tilltalsnamn.

Ses nere på gymmet.

2010-01-05 @ 11:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0