Gymkväll ikväll igen



Vilken rolig kväll på gymet. Fn pågå en kampanj på vårt gym. Värvar vi en person så får man  ett valfritt paket( från ett bord). Mannen har idag värvat två personer varför han ( jag) fick välja två paket. Eller rättare sagt vi valde ett var. Mitt val innehöll 2 st värdecheckar innehållande Afterwork på Scandic Nyköping eller läs Voayage så låter det mysigare. Värdechecken gäller för en  After Work Buffé med en starköl eller ett glas vin alternativt alkoholfri dryck.
Att värva innebär att en person kommer för ett intressesamtal om att eventuellet börja träna på CMS.

Nåväl åter till gymet. Körde ett Afropass. Jättekul om än lite stappligt. Länge sedan jag körde detta pass. Sonen med kompis var där. Kul! Få se nu om bekantingarna skriver in sig...

Nu skall jag skriva in dagens prestation på tappa.se. Det går bra för vårt lag i vår division. Kanonkul.

Kommentarer
Postat av: anne

Vi åt lunch på ett av dina favorithak idag; Paus. Det var både trevligt och gott! :)

2009-02-20 @ 19:34:15
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0