Carola 25 år




Alla minns vi väl när Carola som 16-åring slog igenom som artist. Jag tror att jag har lyssnat på henne sedan dess. Inte på alla skivor. Poplåtarna hoppade jag delvis över...men mycket av det andra. Folk tycker så mycket olika saker om henne, retar upp sig på allt möjligt. Hon är en utåt sett tuff lite kaxig tjej som går sina egna vägar. Som ibland säger och gör saker som retar upp och som skiljer sig från mängden. Jag tycker detta är bra.
Vi har fötts till original, vi behöver inte bli kopior.
Jag gillar Carolas sång. Jag kommer att fortsätta att lyssna på henne.
TV:programmet ikväll var intressant och med mycket olika innehåll från de 25 åren.





Kommentarer
Postat av: lena

Här har du en till som följt henne i alla år.

Ser att du varit på gymet idag,det har även jag:)

Nu ska jag nog hoppa i säng för det gäller att vara pigg imorgon när det nalkas kalas hehe!!

Kram lena.

2009-01-24 @ 23:46:48
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: jayne

mmm hon är bra... Jag fastnade framför programmet med henne. Skulle titta till det i reklamen (körslaget) men... ja.. körlsaget går ju i repris.

carola är en oustanding.

2009-01-25 @ 00:08:50
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Annica

Man kan tycka vad man vill om henne men visst fanken måste man ge henne ett erkännande att hon klarat så många år i rampljuset! Ska se reprisen av programmet ikväll!

2009-01-25 @ 10:40:54
URL: http://sundsvallsliv.wordpress.com/
Postat av: anne

Jag såg ju också programmet och jag tycker också om hennes sång. Hur "orginell" hon är som person, åtminstone den hon presenterar för media, kan nog diskuteras. Det jag alltid har retat upp mig på är hennes tillgjordhet och onaturlighet, litet som Blondinbella, de säljer något som inte känns genomäkta. Programmet igår kväll gav ändå ett liiiite bättre intryck, hon växer väl till sig hon också och mognar vad det lider.

2009-01-25 @ 20:05:07
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0