Twelfth of never



Anne
 påminde mej i sin kommentar här på bloggen om ytterligare en av mina gamal idoler från 70-talet, kanske en av dem jag lyssnade på mest, Donny Osmond. Låten the twelfth of never, vad kan säga det bättre?  Tack Anne för att Du påminner mej. Kan berätta att jag vid ett tillfälle fann min mamma fördjupad i en artikel i DN där någon skrivit en lite fördjupad artikel om varför bröderna Osmond fängslade så många unga flickor. Jag tillhörde också dem som hade affischer på väggarna och lyssnade när han sjöng om olycklig kärlek.  Låten Puppy love minns vi väl också. 

Kommentarer
Postat av: lena

Han lyssnade jag mycket på oxå!!

Så bra:)

Ha en fin kväll, kram lena.

2009-01-18 @ 18:59:19
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: anne

Den där skivan hade jag också!!!! A Time for us, This is the moment, visst fanns de på den skivan? Min allra första Lp någonsin var Phase III med The Osmonds! Och du...A Teenager in Love- den du!



Ja, Nationalteatern kom på något knepigt sätt genom min dansbandsälskande kompis..Man var inte så nogräknad, man nappade på det som lät på något särskilt vis. Fast dansband gillade jag inte ens då, gjorde det bara för att kompisen gjorde det..

2009-01-18 @ 21:24:14
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0