Nyårsdagen fortsätter...



Så här ser "Bakad potatis med skagen" ut på Caffé Latte i stan. Räkorna var jättefina och kan rekommenderas! Bilden togs för några dagar sedan.



Ash, tomten kom åt fel håll. Hyacinten blommar först nu till nyår. Farmor kommer alltid med en julgrupp.



Julgranen är fortfarande fin. Den har inte barrat någonting.



Villken härlig dag idag. -6 grader ute och solen sken hela eftermiddagen. Perfekt promenadväder.



Mera bilder från idag.



Vi fick ett lite sent paket igår med julklappar från Norrland. Svägerskan hade vunnit denna på ett lotteri på Volvo och tyckte utifrån kunskap både hon och jag har om mej, att jag skulle ha denna. Jag kommer att använda denna. Jag har ju som sagt ett arbete där jag bedömer att det passar att jag ibland går i rött. Fundera på det Ni?  Grundar detta på vetenskaplig fakta som hållit i många år.
Paketet innehöll lite annat också från Norrland.

 

Var inne i stan och gick shoppingrundan med lite släkt då någon behövde reinvestera ett plagg. Hittade denna på Åhlens. Kanske ett bra nattlinne tänkte jag först för 70 spänn. Skön kvalite osv. Kom sen på med hjälp av en kompis som kom förbi av en happening att den funkar nog med något svart under och svarta brallor till...och det gjorde det. Nyårsoutfiten för soffan 2008/2009 klarades av snabbt.



Kommentarer
Postat av: Annica

Men.....ni har ju ingen snö!!

2009-01-02 @ 21:13:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348
Postat av: Annica

Men.....ni har ju ingen snö!!

2009-01-02 @ 21:14:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0