Vilken dag!

Helt intensivt. Började dagen med att handla till jobbet. Befann mej på Coop Extra strax efter 07.00 på morgonen så jag säkert skulle hinna vara på jobbet till kl 08.00. Vilken trevlig affär! Allt jag skulle ha fanns och det gick snabbt. Här finns också praktiskt lunchmat om man inte hunnit fixa detta hemma...läs haft lust.
Därefter en hel arbetsdag med en massa innehåll och en massa jobb. Mycket men kul. Nu är det kvällsthe´t som gäller och slappande framför TV:n.

Imorgon är det fredag. Skall jobba i helgen så jag kan nog sluta hyffsat vid tretiden på fredag. Jag sticker till gymet direkt.



Har det hänt något i idag förresten?

Kommentarer
Postat av: anne

Ja, hade jag varit till gymet då hade det hänt en hel del, men nu är så inte fallet...:)

2009-01-22 @ 22:43:28
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0