Min bantningskur blir betald. Jippi?




Idag kom mailet. Nu är det klart och bestämt. Jag får min bantingskur betald. Äntligen kom lösningen på mitt beskrivna bekymmer.

Den nya generationens bantningspiller är här:
Bli kvitt magfettet utan svält
och ökad fysisk aktivitet

Jag fortsätter i texten från det mail som kom mig tillhanda idag:
 "

Vet du varför 95 % misslyckas med bantningskuren?
De flesta bantningskurer misslyckas. Du upplever hungerkänslor, yrsel, illamående, problem med magen, huvudvärk och andra obehagligheter. Kroppen kämpar emot, och det är omöjligt att stå emot alla frestelser. Det är inte konstigt att vi ger upp.
Bantningsdieter leder till svält. Svält gör att du misslyckas, förstör din förbränning och kastar dig ut i en karriär som jojo-bantare.

Det är bara att erkänna: Du behöver hjälp

Viktminskningen i studien uppnåddes helt utan förändringar av kostvanor och motion.


MEN

Jag vill inte ha sk gratis 30 dagars förbrukning, fitnessdagor, läsvärda magasin, praktiskt måttband, bantningsdagboken till ett gemensamt värde av 1225:- samt frakt 79:-. Jag vill inte ha! Jag vill inte banta! Jag är inte tjock! 

Jag vill ha semester, bara det,ingen bantningskur!

DELETE, DELETE, DELETTE, DELETE, DELETE, DELETE, DELETE, DELETE.


Kommentarer
Postat av: anne

Vaddå!?! Du tar inte emot den nya karriär som erbjuds dig!?! Näää, vet du vad, inte ska du vara sån inte när ett erbjudande som detta dyker upp! Tjock eller inte, hör inte hit, det är ju en ny karriär, säger de!!! ;)

2009-07-01 @ 22:38:14
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Herta

Jag vill inte.

2009-07-01 @ 23:12:31
URL: http://hertabloggen.blogg.se/
Postat av: Tanten

Jag är nog för mycket naturvetare i någon grund för att inte tro att det skulle krävas en viss insats i alla fall för att banta om man nu skulle vilja det.

2009-07-02 @ 08:05:47
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0