På förekommen anledning



Det har framförts funderingar i kommentarerna...skall jag inte göra något annat på semestern tex gräsklippning.
Jo tänk att det skall jag. Jag skall klippa gräs och jag skall rensa ogräs.

Och jag har en dröm.



En bit härifrån, på vägen till och från jobbet har man en dylik produkt. I den nämnda villan bor också ett par stora och rejäla katter...




Jag såg gänget senast igår. Först kom den automatiska gräsklipparen och sen kom en av katterna efteråt. Tycker detta ser mycket trevligt ut.

Kommentarer
Postat av: anne

Vi hade en sådan där automatklippare. Den dög till att hålla sorken borta, maken fick klippa gräset i alla fall för det blev totalt ojämnt. Kan ju ha berott på ojämnt underlag också.



Vi röck bort trådarna.

2009-07-04 @ 18:23:50
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vara kul. På den tomten jag pratade om har vi haft ett samtal med ägaren om denna aparat. De har två stycken så att det räcker till för hela räsmattan som är ganska stor. Men det finns annat man kan ha...motion till exempel och lite slänter och annat kul att klippa, mycket träd och buskar att trassla in sig i osv.

2009-07-04 @ 18:39:58
Postat av: Cornelia Grip

Fina bilder :) Vilken kamera?

Vad tycker du om åska? :o

2009-07-04 @ 19:35:41
URL: http://extreme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sony Eriksson Cyber-shot eller nåt....8 megapixlar eller vad det nu heter.

Åska är inte min favorit.

2009-07-04 @ 20:50:43
Postat av: Suss

På det området jag jobbar finns det såna där gräsklippare. Det ser jättehäftigt ut, men första gången jag såg en fattade jag absolut INGENTING. Jag har bara en liten radhusträdgård och den har särbon tagit på sitt ansvar, så numera sköter jag om blomstren istället. Mycket roligare!

2009-07-05 @ 19:07:30
URL: http://leontina.blogg. se
Postat av: Anonym

Du kan tänka Dej vad jag tänkte första gången den kom krypande och så en jättestor katt som kom efter.

2009-07-05 @ 19:33:15
Postat av: anna

ja en sån där självgående gräsklippare är nog alla husägarea dröm, synd bara att dom ska vara så rackarns dyra!

2009-07-06 @ 10:38:45
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0