Shopping i Borgholm.



På Danielsssons herrekipering i Borgholm kan man hitta många snygga saker i klädväg även damkläder. Blev tvungen att inhandla mej denna jacka som kan komma väl till pass, enligt min bedömning nu till hösten. Sommarea! Italienska storlekar och tre nummer större än vanligt men det är ok. Ett plagg av denna storlek. Två damer tittade längtansfullt mot mej och min jacka, de ville åt denna storleken. Jag höll dock hårt i den.



Detta skärp i skinn tror jag mej komma att trivas med. Hittade det i en sommarbutik nere vid hamnen.



Här hos Jacobssons på Storgatan i Borgholm kan man handla damkläder med inriktning BH:ar mm. Innehavaren är mycket kunnig och hjälpsam och man får all upptänklig hjälp och är nöjd när man går ut därifrån.



Nu har vi shoppat upp oss på plastpåsar för ett år framöver.


Kommentarer
Postat av: anne

Skärp i skinn....???? Nu är du ute och cyklar allt! :)

2009-07-30 @ 20:42:31
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka vackra saker du fann. Både jackan som skärpet tycke jag är jätteläckra!

2009-08-02 @ 10:38:48
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Just därför var jag tvungen att köpa dem.

2009-08-02 @ 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0