Tokpelle åker flygplan





En tokpelle har supit till lite för mycket och satt sig på planet mellan London och Riga. Ett Ryanair-plan tvingades nödlanda på Göteborg City Airport på grund av bråk ombord. Han försökte också att öppna flygdörrarna i luften.
Polisen grep en man i 30-årsåldern på planet.
Han är nu misstänkt för grovt luftfartssabotage.

Denna lille tokpelles lilla arrangemang kan kosta honom 10 års fängelse. Tänk så det kan gå ibland...I dagens Expressen kan man läsa mera om händelsen.

Känns skönt, jag som nyss är hemkommen från ett Ryanairsflyg, att jag slapp denna upplevelse som övriga passagerare i detta plan förmodligen hade.

Kommentarer
Postat av: anne

Man får välja sina tillfällen då man super till. ;)



Jo, tanken på Ryan Air ledde mig indirekt till mitt svar på vart du varit på resa, men det tog en del snirkligt googlande!



Sv. Inte katten ska jag ha med Frotté att göra! Nää, det är något annat som jag inte tänker sätta på pränt, inte ännu. Jag kan berätta muntligt om så skulle vara...;)



Träningen är i begynnelsestadiet, men hellre det än inget alls. Begynnelse innebär min "strutsrunda", ca 6 km runt strutsfarmen. Jag gillar gruppövningar, typ aerobics, men är alldeles för okonditionerad och otymplig än så länge, det kommer...

2009-06-08 @ 20:25:12
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0