Gröna skor & kalvfilé Toscana


Äntligen fredag. En händelserik dag på jobbet. Jag slutade vid lunch idag pga kvällsarbete tidigare i veckan....åt lunch på galna kossan med sonen son hade sen lunch....vidare till affären för att handla mat bl a. Kom från min fredagshandlamatshopping ut med dessa:



Vet inte men tydligen tänker jag arbeta i trädgården i vår...Det ser ju positivt ut!

Nu lagar övriga familjen mat, Kalvfilé Toscana, delvis inhandlat på Magnuskött & vilt.
Kanske kan jag fundera på något trevligt komplement.

Kommentarer
Postat av: Suss

WOW, ett par såna där dojor skulle kunna få mig att utöka mina odligar till något mer än rabarber och gräslök. Urhäftiga!

2009-03-20 @ 22:44:18
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: roliga rådjuret

Inga M skrev "I det här forumet på länsstyrelsen sitter ju representanter för olika naturintressen i länet. Man frågar också vilken organisation var och en representerar. Så Jag undrar om man inte är ute efter att svartmåla de som representerar jägarkåren. DEt brukar ju vara populärt att göra. Fast jag vet inte riktigt hur. "



Saken är ju den att ALLA förutom Länsstyrelsens och Rovdjursföreningens representant i Rovdjursrådet ÄR JÄGARE!!! Fråga INGA om det inte är rätt?

Det är MYGLANDE Centerpartister och andra med mycket låg moral som sett till att vi har den i DEMOKRATISK anda helt åt helvete situation i rovdjursrådet i Värmland.

Här är det de med störste resurser (bidragsbönder med miljarder i stöd, markägare mm) som bestämmer och kör över vanligt folk som inte tycker EXAKT som dom.

Såna som INGA MAGNUSSON!

Snyggt exempel på demokrati från det snygga folket i Sillerud!

2009-03-21 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0