Öppet hus



Ikväll var det Öppet hus på gymet. Jag hade bokat mej för ett par pass. Det blev tre stycken pass.  Inte så mycket folk idag som i vanliga fall. Förstår inte varför. På cykelpasset var några med från "de gamla vanliga", toffsen och grävis och några till. Först gång 30 till sommarslagerlåter, sedan cykel 30 till 80-talsslagers och sist gång 30 igen till melodifestivallåtar. Sen var jag slut.  Jag tycker det är härligt när de kör låtar som man har inlagda någonstans i huvudet. Man glömmer tid och rum och bara kör på. Dettta är kanon!



Sen ringde telefonen. Svägerskan från Jämtland var på tråden. Vi hade ett trevligt och roligt samtal. Jag slapp titta på både "Rent hus" och något inredningsprogram vars namn jag inte kommer ihåg.


Kommentarer
Postat av: Inga M

Det var en vacker telefon. Skulle inte vara helt fel här hemma. Jag är jättestolt över min blommiga sekatör. Kul med mönster där man inte väntar sig.

2009-03-26 @ 06:16:49
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0