Härliga Sörmland



Denna underbara plats där jag varit lite då och då sedan tidigt 70-tal.  Stiftsgården har utvecklats till att idag vara en fullgod konferensanläggning i lite gammal stil i en underbar miljö med närheten för ögat till vatten. Klicka på bilden så kommer Du till hemsidan.

Vi har varit här några gånger på olika utbildningsdagar, så ock idag. Vi hade lite gruppdiskussioner kring några frågestälningar. Vår grupp hittade ett rum att sitta i, på andra våningen, där vi kanske hela tiden följs av Karl den XII: ögon. När jag var där i tonåren  minns jag att jag tyckte att hans ögon var lite läskiga och liksom följde mej. Idag kunde jag släppa denna tanke.

På lunchen tog vi en promenad i Skulpturparken. Denne man hade fått nya kläder idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0