Mina favoriter ...

Mina favoriter ikväll var Island   




och England.   



Nu väntar vi på slutresultatet. Jag brukar aldrig tycka som "folk gör mest" . Jag lyssnar och tittar alltid på andra saker. Sinnesstämmning, dagsform, mycket spelar in. Jag villockså ha en lugn scen, jag vill lyssna på texten. Det är jätteviktigt för mej. Det skall vara en bra melodi, en bra text och så skall framträdandet vara snyggt.


Men jag gillar Sveriges bidrag också....men av de andra var dessa mina favoriter.

Kommentarer
Postat av: britten...

samma här....känner mig lite stolt faktiskt som prickade 7 av de tio i toppen...Malena är bar och duktig men jag trodde aldrig på hennes låt..nu ska jag krama kudden../ sov gott

2009-05-17 @ 00:24:01
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Mia

Instämmer i att ESC-musiken är inte det som tilltalar mig i regel. Men jag gillar det svenska bidraget stenhårt! Inte otänkbart att jag köper den på CD.

2009-05-17 @ 09:46:06
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0