En ny kamera till jul.

 

 


Snart är det jul. Här kommer tipset på den ultimata julklappen, kanske till den som har allt. Kanske krävs det att man är en hyffsad fotograf också, jag vet inte.

Sugen på en ny kamera? I december släpper Leica och franska modehuset Hermés världens dyraste kamera. För 96 000 kronor kan den bli din. För 96 000 kronor kan den bli din.

Modellen heter Limited Edition Hermés Leica M7. 

Limited Edition Hermés Leica M7 är en retrokamera med silverkrom och kalvskinn. Den har flera lyxiga detaljer och smakar det så kostar det – priset på kameran ligger på otroliga 96 000 kronor. Totalt släpps endast 200 exemplar i färgerna orange och étoupe (en brun nyans). Limited Edition Hermés Leica M7 är en retrokamera med silverkrom och kalvskinn. Den har flera lyxiga detaljer och smakar det så kostar det – priset på kameran ligger på otroliga 96 000 kronor. Totalt släpps endast 200 exemplar i färgerna orange och étoupe (en brun nyans).

Visst känns det kul, dock inte för mej tror jag. Jag är så nöjd med min kamera som visserligen har några år på nacken men den gör som jag vill, vi känner varandra och jag litar på dess möjligheter.


Kommentarer
Postat av: Britt

Inget för mig heller. Skulle inte förstå dess värde. Jag är inte en sån som samlar på sällsynta saker. Jag vill ha praktiska saker.

2009-11-25 @ 23:35:00
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: Tizzel

Den var väldigt...... organge!!!!! :-)

2009-11-26 @ 07:41:34
URL: http://tizzel-o-tazzel.blogspot.com/
Postat av: britten sa....

hm ! jag vet inte ens om det skulle vara kul....blir bara lite sne över sån överdådighet..läste just att kronprinsessan viktoria går omkring med handvsäkor som kostar över 100000 kr !!!!!! av våra skattepengar ....nä det finns ju så många andra som behöver dom pengarna..ja oj du hör att jag går igång på detta...

2009-11-26 @ 16:26:57
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite för mycket pengar för mej, visst är det så...på gränsen tll omoral över pengars placering i dyra prylar.

2009-11-26 @ 19:44:20
Postat av: Selma

Njaäe, ingen skulle ändå tro på att den skulle vara äkta så det skulle vara rent bortkastade pengar.

2009-11-26 @ 19:47:56
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Inga M

Jag är supernöjd med kameran i min nya mobiltelefon, Ericssons Satio, så jag tror att jag avstår den här kameran. ;-)

2009-11-27 @ 06:58:18
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0