Hur orkar folk?


 


Tänk så passligt när man ändå skall gästa en stad med en MediaMarket butik. Då kan man hoppa in där...

Behöver vi människor femtioelva, nej det är för lite olika val av tex TV aparat? Hur mycket måste vi ha att välja på egentligen.  Hur skall man kunna lyssna på ett specifikt ljud te x...vilket nu var vårt ärende. Stackars säljaren fick stänga av jättemånga aparater i närheten av den aparat vi var intresserade av.

Och sen fattades det kablar vå vi kunde inte lyssna.

Vet inte om det gjorde mej nå´t.


Kommentarer
Postat av: Britt

Jag blev alldeles skräcklagen när jag såg utbudet på MediaMarkt butiken i Västerås. Vi har ingen i Luleå. Det är så man blir rädd, illamående och får panik av att se alla dessa TV-apparater, kameror, mobiler, kylskåp, tvättmaskiner, dammsugare, kaffemaskiner...behöver vi verkligen allt det där. Jag måste säga att det inte lockar mig till köp...snarare avskräcker det mig. Vart tog de små elektronikbutikerna vägen. Kan inte de komma tillbaka?

Postat av: Anonym

Vi har småbutiker också. Men vad gör man när man får samma sak för nästan halva priset på MediaMarket eller på nätet? Skall man vara trogen då? Vi brukar handla i stan ( hemma i vår stad) men om det prismässigt skiljer avsevärt?

2009-11-22 @ 00:07:25
Postat av: Selma

Idag har jag varit på en sån affär och pratat en säljare svettig och matt.

2009-11-22 @ 20:22:14
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anonym

En upplevelse

2009-11-22 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0