Fläsksvålar





När jag var och handlade idag så hade jag hela tiden unggefär samma hastighet som ett par, nej inte ett par utan två personer som gick han handlade ungefär jämsides med mej. Hon hade hela tiden ett ur hennes synvinkel problem. att få honom att förstå att hon bara ville vara god vän med honom, kompis och inte att det hade en relation grundad på citat "sex och en massa tjaft". Jag lyssnade inte men jag kunde inte låta bli att få mig till del av deras historia. Han var ganska påflugen hela tiden, tog tag i ämnet hela tiden verkade det som. Hon ville bara handla. De gjorde ingen stor shopping men i alla fall. Han var ganska pinsam och trist.

Helt plötsligt när han hade släppt henne och slutat tjafsa frågade han en expedit efter fläsksvårar.

Finns det sån´t? Går det att äta? Känns inget lockande.


Kommentarer
Postat av: Inga M

Kanske som hundmat?

2009-10-02 @ 22:47:50
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Selma

Låter inte så aptitligt på vare sig det ena eller andra viset.

2009-10-03 @ 07:25:57
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag tror inte att dessa påsar säljs i första hand som hundmat utan som sk snackss att ta till kanske framför TV:n en myskväll, kanske som ikväll när regnet haglar utanför.



Om Ni undrar så tänker jag personligen aldrig äta något dylikt.

2009-10-03 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0