Jag vill inte prenumerera mera!

 




Nu har det hänt igen. Jag har blivit erbjuden att provprenumerera på tidningen Lantliv, 6 härliga nummer för 249:- + härligt överkast.
I somras föll jag för en prenumeration med 3 nummer. Några dagar efter att jag erhållit tidning nummer 1 så fick jag ett brev  med förfrågan om jag ville fortsätta prenumerera. Inte kunde jag veta detta då, jag hade bara fått mitt första nummer och jag skulle få två nummer ytterligare.
Jag försökte kontakta tidningen. Jag skrev och sa upp ev fortsatt prenumeration. Detta funkade inte, först skrev jag via internet, sen med vanligt brev. Det kostade mej ytterligare ett par nummer.Väldigt irriterande.

Det blir aldrig så billigt som man lovar i reklamutskicken. Man vet att det är svårt att på ett enkelt sätt avsäga sig fortsatta nummer, varför man alltid som tidning tjänar lite extra.

Nej allt åker raka vägen ner i pappersinsamlingen.


Kommentarer
Postat av: Selma

Få saker är någonsin så bra som reklamen säger.

2009-10-29 @ 07:21:21
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Tizzel

Just på grund av det här du beskriver ovan, så tackar jag ALDRIG in i sånna där erbjudanden!!!

Skulle jag någon gång vilja köpa en tidning, ett par strumpor eller storpack tvättmedel så kan jag göra det en endaste gång i butik istället. Tror det blir mycket billigare i längden!!

2009-10-29 @ 07:39:39
URL: http://tizzel-o-tazzel.blogspot.com/
Postat av: Tizzel

Just på grund av det här du beskriver ovan, så tackar jag ALDRIG in i sånna där erbjudanden!!!

Skulle jag någon gång vilja köpa en tidning, ett par strumpor eller storpack tvättmedel så kan jag göra det en endaste gång i butik istället. Tror det blir mycket billigare i längden!!

2009-10-29 @ 07:39:53
URL: http://tizzel-o-tazzel.blogspot.com/
Postat av: ANNNAAAH

haha okej! :|

2009-10-29 @ 08:38:43
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0